فواید و مزایای چسب های کاشی پرسلان پومکس


فواید و مزایای چسب های کاشی پرسلان پومکس
ابندای امر در رابطه با مزایای چسب های پرسلان و دلایل استفاده از آن صحبت کنیم، اجازه دهید در مرتبه نخست به معرفی این نوع کاشی ها بپردازیم. پس از آن به بررسی فواید و مضرات این نوع چسب می پردازیم و دلایل استفاده از آن را برای شما بیان خواهیم نمود. سپس انواع موجود چسب های کاشی پرسلان پومکس را به شما معرفی می‌نماییم.

برای سفارش چسب کاشی پرسلان پومکس می توانید با شماره 09309505051 تماس بگیرید و از مشاوران ما کمک بگیرید و سفارش خود را ثبت بنمایید.

لیست مقاله
ویژگی های کاشی پرسلان پومکس چیست؟
کاشی‌های از این نوع که با نام کاشی چینی یا کاشی پرسلان نیز شناخته می‌شوند در دمای بالاتری نسبت به سرامیک حرارت دیده و مقاوم می‌شوند. این کاشی‌ها که بر پایه ماسه ساخته شده اند از کاشی ‌های سرامیکی بسیارقوی‌ تر و متراکم‌ تر هستند.

علاوه بر این در مقایسه با کاشی های معمولی، آب کمتری را به خود جذب می‌کند و این به آن معنی است که پیدا کردن چسبی که بتواند این کاشی‌ها را درجای خود نگه دارد امری بسیار مهم در زمان نصب این کاشی‌ها محسوب می‌شود.

کاشی های معمولی بدلیل جذب آب بالا، نصب آن ها با ملات های دوغابی و یا چسب های معمولی امکان پذیر است اما این نوع کاشی که جذب آب پایینی دارد و احتمال نفوذ ملات به تخلخل های کاشی به حداقل رسیده است، استفاده از چسب های معمولی جهت چسباندن این نوع کاشی امکان پذیر نیست.

این همان دلیلی است که باعث خواهد شد به سراغ چسب کاشی پودری پرسلان برویم. ضمناً لازم است بدانید این نوع کاشی ها به دلیل مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب گزینه‌ای ایده آل برای حمام و سرویس های بهداشتی محسوب می‌شوند.

کاشی پرسلان پومکس چیست؟

سفارش انواع چسب کاشی

مزایا
استفاده از کاشی‌های از این نوع (پرسلان) تضمین را به شما خواهد داد که محل پوشانده شده توسط آن‌ها مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت خواهد داشت، البته فراموش نکنید که این وضعیت به شرطی عملی می‌شود که پیش از هر چیزی بتوانید کاشی‌های مذکور را به درستی در جای خود نصب کنید.

استفاده از چسب‌های معمولی برای چسباندن کاشی‌های مقاوم شده چینی ویا همان پرسلان نتیجه‌ای جز شکست و ضرر کارقرما به همراه نخواهد داشت. در واقع شما باید برای نصب کاشی پرسلان از چسب مخصوص پودری خودش استفاده کنید. از ویژگی‌های این نوع چسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چسبندگی بالا بر روی سرامیک
مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و ایزوله کردن سرامیک
مقاومت در برابر تغییرات دماییشبانه روز و فصلی


مزایا چسب کاشی پرسلان پومکس

ضمناً چسب‌های اصلاح شده پلیمری قابلیت انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به چسب‌های بر پایه سیمان داشته و از این رو علاوه بر افزایش چسبندگی احتمال آسیب و ترک خوردن کاشی‌ها را تقریباً به صفر نزدیک می‌کنند که این امر فوق العاده است.

معرفی بهترین چسب برای سرامیک های پرسلان
بله همانطور که متوجه شده‌اید، چسب پودری برند پومکس که برای این امر، امکان چسباندن کاشی‌های پرسلان روی هر سطحی را فراهم می آورد این بدان معناست که متناسب شرایط فعلی ساختمان خود می‌توانید چسبی مناسب را تهیه نمایید که فواید مانند ضد آب نمودن، مقاومت و عمر طولانی را به سطوح مورد نظر پس از کاشی کاری بی‌افزاید. در واقع مرغوب ترین چسب برای این منظور همین محصولات پومکس می باشد.

چسب کاشی و چسب سرامیک | چسب کاشی پرسلان

دسته بندی ها بر اساس تکنولوژی ساخت و مواد پایه آنهاست
اگر بخواهیم این نوع چسب مناسب سرامیک را بر اساس تکنولوژی ساخت و مواد پایه به کار رفته در ساخت چسب پودری پرسلان تقسیم بندی کنیم، باید به موارد زیر اشاره داشت

چسب خمیری برپایه اکریلیک / امولسیون
ترکیبی از رزین های اکریلیکی و مواد معدنی هستند که آماده مصرف و کار می باشند

چسب اپوکسی/ چسب دو جزئی
چسب دو جزئی سرامیک از رزین اپوکسی و هاردنر، که با مخلوط این دو جز، چسب تا مدت زمان معلومی آماده مصرف می باشد و بیشتر مواقغ در مواردی استفاده می‌شود که محل مورد نظر همیشه در مجاورت آب قرار داشته یا غوطه ور است

چسب بتن پلیمری

خرید چسب بتن اصل پومکس

چسب پودری اصلاح شده با پلیمر
ترکیبی از سیمان، مواد معدنی و اصلاح کننده های پلیمری می باشد که پس از ترکیب با مقدار مشخصی آب، قابل استفاده می باشد.

مقایسه سه نوع چسب مذکور بر اساس ویژگی ها :

Be21afb07f1e498991cfd89aa2cbe67f W 955 H 316 R K A9999551083ed1113283aa37765c8878

انعطاف پذیری :

خمیری پومکس> پودری پومکس> اپوکسی2 جزئی پومکس
مقاومت در برابر آب و رطوبت :

اپوکسی2 جزئی پومکس> پودری پومکس > خمیری پومکس
مقاومت در برابر حملات اسیدی و سولفاته :

اپوکسی 2 جزئی پومکس > پودری پومکس > خمیری پومکس
افزایش مقاومت در گذر زمان :

پودری پومکس> اپوکسی 2 جزئی پومکس> خمیری پومکس
زمان باز و زمان کارپذیری :

خمیری پومکس> پودری پومکس> اپوکسی 2 جزئی پومکس
مقاومت در برابر باکتری :

اپوکسی 2 جزئی پومکس = پودری پومکس > خمیری پومکس
سرعت پخت :

اپوکسی 2 جزئی پومکس > پودری پومکس> خمیری پومکس
گیرش سریع :

خمیری پومکس > اپوکسی 2 جزئی پومکس > پودری پومکس
مقاومت حرارتی :

اپوکسی 2 جزئی پومکس > پودری پومکس > خمیری پومکس
سازگار با محیط زیست :

پودری پومکس > خمیری پومکس > اپوکسی 2 جزئی پومکس
قدرت چسبندگی به سطوح صیقلی :

اپوکسی 2 جزئی پومکس > پودری پومکس > خمیری پومکس
اجرای آسان :

خمیری پومکس > پودری پومکس > اپوکسی 2 جزئی پومکس

 

گروه شرکت مهندسی ، شیمیایی تیواشیمی متشکل از تیم حرفه ای مهندسین ، متخصصین و عوامل اجرایی در زمینه تولید مواد شیمیایی ساختمان و اجرا به طور جدی فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده است.

شرکت مواد مهندسی تیوا، پومکس ترکیه از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه تولید مواد شیمیایی ساختمان آغاز کرده است. محصولات مواد مهندسی تیوا شامل موارد زیر میشود. چسب کاشی پودری و خمیری، پودر بندکشی ،چسب کاشی ضد اسید، پودر بندکشی ضد اسید، آب بند درز کاشی سرامیک، چسب سیلیکون درزگیر. رزین سنگ، نانو واترپروف نما، ضدشوره آجر، پاک کننده سیمان. افزودنی های بتن مانند : چسب بتن، ضد یخ بتن، روان کننده بتن، گروت، شاتکریت، میکروسیلیس، مکمل بتن، حباب زای بتن، رنگ بتن ( پیگمنت )، عمل آورنده بتن ( کیورینگ )، ماستیک پلی بورتان ، ماستیک سرد اجرا، آب گریز نما، واترپروف بتن ، رزین آب بندی، آب بند دو جزئی استخر، رزین لاتکس ،خمیر کاشت میلگرد و … می باشد.

5/5 - (131 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *