خرید و پایین ترین قیمت چسب کاشی در فروشگاه ایران پومکس

چسب کاشی چیست؟

یه ملات اختصاصی هست که برای چسبوندن و نصب کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیره.این نوع چسب ویژگی های زیادی داره. مثل چسبندگی بالا و سازگاری با زیرساخت های متنوع.

چسب کاشی چیست؟

چسب کاشی

چسب پومکس

ایران پومکس

انواع چسب کاشی: در دو نوع پودری و خمیری هست که در ادامه باهاشون آشنا میشین.

  • نوع خمیری: این چسب حالت خمیری دارد که برای دیوارهای بتنی و گچی یا هر نوع دیوار خشکی میشه ازش استفاده کرد. چسب خمیری نیازی به رقیق کردن نداره و به شکل مستقیم روی کاشی و سرامیک به کار میره.از مزایای چسب های خمیری اینه که مقاومت بالایی داشته و باعث کثیف کاری محیط کار نمیشه.فقط یه نکته ای باید در مورد این چسب بدونین اینه که اگر در اونو باز کنین و مقداری ازش بمونه، سریع خشک شده و دیگه قابل استفاده نیست.
  • نوع پودری: این نوع چسب بر اساس سیمان تقویتی با پلیمر یا همون سیمان پرتلند به شکل پودر در اومده که بعد از مخلوط شدن با آب قابل اجرا هستش. چسب های پودری روی همه ی سطوح مثل بتن، سیمان،کاشی و سرامیک و… قابل اجراست. این محصول در برابر رطوبت مقاومت بالایی داره و باعث خرابی در محیط های رطوبتی نمیشه.این چسب ها در بین همه ی چسب های کاشی بهترین هستن و قیمت مناسبی هم داره.
  • چسب کاشی

    چسب پومکس

    ایران پومکس

تفاوت چسب خمیری و پودری: چسب های خمیری خارجی با توجه به تاریخ انقضایی که دارن برای خرید ریسک بالایی داره چون با اضافه کردن آب به این چسب باعث فعال شدن ترکیب های شیمیایی مواد شده و به تاریخ انقضای اون نزدیک میشه و تا به دست مشتری برسه، تاریخش تموم میشه.برای افرادی که تجربه کمی دارن استفاده از چسب خمیری مناسبه.

چسب پودری به خاطر داشتن پلیمر خاص که در تولیدش به کار رفته، بعد از خشک شدن در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارن و همین موضوع از ویژگی های مهم چسب پودری حساب میشه.برای نصب کاشی در کف آشپزخونه، حمام، سرویس بهداشتی، نمای ساختمان و هر محلی در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیره.

چسب کاشی

چسب پومکس

ایران پومکس

استفاده از چسب کاشی بهتر است یا سیمان ؟
از آنجا که سیمان پس از خشک شدن منقبض می شود، فضاهای توخالی در زیر سطح کاشی باقی می گذارد. اینها نقاط ضعیف در کف هستند و هر ضربه ای منجر به خرد شدن یا ترک خوردن کاشی می شود. برای نصب بادوام و بدون مشکل چسب کاشی راه حل مناسبی است.

مزایای روش نصب با چسب کاشی :

1- برای نصب مجدد کاشی به روی کاشی ،کاشی به روی دیوار گچی ،کاشی به روی دیوار سیمانی و … به کار میره.
2- نیازی به تخریب و کنده کاری زیر کار نداره.
3- سرعت نصب و بهره برداری رو افزایش میده .
4- کثیف کاری و ریخت و پاش کمتری داره .
5- استحکام اون هم قابل ملاحظه ست .
6- در بعضی پروژه ها تنها راه نصب هستش (کاشی ها ی ریز و سنگ انتیک)
7- هزینه کمتر

مزایای روش نصب با چسب کاشی

چسب کاشی

چسب پومکس

ایران پومکس

در هنگام زلزله کاشی هایی که با چسب چسبیده باشن به هیچ عنوان جدا نمی شن و نمی افتن و به همین جهت مقاومت خوبی دارن. اگر از این چسب استفاده کنیم، می تونیم فضای داخلی بیشتری داشته باشیم، چون در پشت کاشی از مواد کمتری استفاده شده. چسب به کار رفته برای چسبوندن کاشی، باعث میشه سطح پشت کاشی حالت عایق پیدا کنه و اجازه عبور آب به پشت کاشی رو نده و به این ترتیب کاشی شما شل نمیشه و محیط پشت اون همیشه بهداشتی و تمیزه و عاری از هرگونه باکتری هستش .

روش کار با چسب برای نصب کاشی ،سرامیک و سنگ:

اول زیر کار رو با تیشه کمی زخمی کرده ،بعد ابزار کارهای مخصوص رو آماده کنین و خمیر رو با کمی آب اغشته و با کاردک مخصوص به متراژ حدود یک متر مربع به دیوار بکشین. سپس کاشی رو با کمی فشار نصب کرده و تراز کنین. بعد از چندین ساعت عملیات بند کشی رو انجام بدین و کار بعد از ۴۸ ساعت قابل استفاده هست.
برای پخش چسب بر زیر کار به سه صورت با کاردک شانه ای بر روی زیر کار ، با کاردک قاشقی بر پشت کاشی یا سرامیک و روش ترکیبی میشه عمل کرد.
روش شانه ای برای کاشی های ابعاد ریز ( زیر ۲۰*۳۰ ) و زمانی که زیر کار بسیار تراز و بدون موج باشه، استفاده میشه.روش قاشقی و ترکیبی بیشتر برای نصب کاشی و سرامیک ابعاد بزرگ و زمانی که زیر کار خوب تراز نباشه و موج داره استفاده میشه.خرید و پایین ترین لیست قیمت چسب کاشی با پخش ایران پومکس.

چسب کاشی

چسب پومکس

ایران پومکس

میزان استفاده از چسب کاشی پومکس:

میزان مصرف چسب برای زیر کار های صاف و تراز حدود ۳٫۵ کیلو گرم در هر متر مربع هست و میزان مصرف در زیر کارهای ناصاف حدود ۵ کیلوگرم در هر متر مربع هستش. اطمینان در مورد استحکام و مقاومت روش نصب کاشی و سرامیک به سبک چسب بستگی به دو عامل مهم داره:

اول با کیفیت بودن و مرغوبیت چسب خمیری و دوم تجربه کاری استاد کار نصاب. برای خرید چسب کاشی های درجه یک و با کیفیت و با تاریخ تولید تازه با کارشناسان ایران رنگ تماس بگیرین. معمولآ این عقیده بین مردم وجود داره که کار چسب خودش رو بعد از مدتی ول می کنه و نباید در حمام از چسب برای نصب استفاده کرد، جواب اینه که که میشه در نصب کاشی و سرامیک حمام مقداری چسب بتن با چسب خمیری مخلوط کرد تا نفوذ آب به چسب در اون تاثیری نداشته باشه و در ثانی چسب های ضد آب هم تولید شده ان که برای حمام توصیه میشن.

چسب پودری برای نصب کاشی و سرامیک کف مورد استفاده قرار می گیره و اون رو معمولآ با سیمان و پودر سنگ ترکیب می کنن .بهترین فرمول ملات کف عبارت است از 20% سیمان 10% چسب پودری و 70% پودر سنگ و در صورت نبود چسب 30% سیمان و 70% پودر سنگ، فرمول سوم ملات کف 20% سیمان 5% چسب بتن و 75% پودر سنگ. قبل از خرید مصالح و به خصوص چسب با نصاب کارتان در خصوص بهترین چسب مشورت کنین.

چسب کاشی

چسب پومکس

ایران پومکس

نکات مهم برای انتخاب چسب کاشی مناسب

  • به مشخصات کلی کاشی و سرامیک مثل عرض، طول،ارتفاع، و وزن توجه کنین.هر چی وزن کاشی بیشتر باشه اتصال بین سطوح قوی تر میشه.
  • برای انتخاب، باید به مواد و کیفیت اون دقت کنین.
  • باید محیطی که میخواین در اون از چسب استفاده کنین بررسی بشه، چون ویژگی ها و کاربرد های چسب ها با هم فرق داره.

شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید چسب کاشی با کارشناسان و مشاوران ایران پومکس به دو صورت آنلاین و حضوری در ارتباط باشید.

چسب کاشی

چسب پومکس

ایران پومکس

5/5 - (3 امتیاز)