لیست قیمت چسب ۱۲۳| خرید و فروش عمده چسب pomex {برند ترکیه ای}

لیست قیمت چسب ۱۲۳| خرید و فروش عمده چسب Pomex {برند ترکیه ای}

چسب 123

چسب 123 محصولی است که در سه شماره عمل می‌کند و به همین دلیل به نام یک دو سه مشهور شده. این چسب در بازار با نام‌های دیگری چون چسب MDF، چسب همه کاره یا چسب قطره‌ای فوری هم شناخته می‌شود و نام صنعتی آن چسب سیانواکریلات است. چسب یک دو سه هم در مصارف خانگی و هم در موارد صنعتی به کار می‌رود و یکی از پرکاربردترین چسب‌های موجود در بازار است.

Pomex123

چسب 123 چیست؟

چسب یک دو سه محصولی است دو جزئی که یک قسمت آن چسب قطره‌ای و قسمت دیگر اسپری است. این چسب به عملکرد سریع و قدرت چسبندگی زیاد شهرت دارد. عملکرد سریع این چسب به اندازه‌ای است که نام آن را هم تغییر داده! البته سرعت خشک شدن این محصول به جنس سطوح نیز بستگی دارد، به عنوان مثال در سطوح چوبی و فلزی، به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز خواهید داشت. اما می‌توانیم با افزایش دمای سطوح (به کمک هیتر یا سشوار)، فشار دادن دو سطح به یکدیگر و ایجاد جریان هوا در نزدیکی سطوح، سرعت خشک شدن را بیشتر کنیم.

اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده اسپری چسب 123، سیانواکریلات است. این ماده به سرعت با هوا و رطوبت واکنش نشان می‌دهد. به همین دلیل بعد از باز شدن پلمپ اسپری تنها یک ماه می‌توان از محصول استفاده کرد و بعد از آن حتی اگر محتویات بسته باقی مانده باشد، خشک می‌شود و غیرقابل استفاده خواهد بود.

کاربرد چسب یک دو سه

کاربرد اسپری چسب 123 بسیار زیاد است و تقریبا می‌تواند هر سطحی را بچسباند. در ادامه به مهم‌ترین موارد کاربرد اسپری چسب یک دو سه اشاره می‌کنیم:

  • چسباندن سطوح چوبی و MDF
  • چسباندن سطوح پلاستیکی و PVC
  • چسباندن قطعات و سطوح صنعتی و ساختمانی مانند بتن، سرامیک و…
  • عایق کردن و درزگیری سیستم‌های تهویه، لوله یخچال و فریزر، تانکر و…

چسب یک دو سه در برابر حرارت مقاومت زیادی از خود نشان نمی‌دهد و نمی‌تواند در دمای بالا سطوح را به یکدیگر بچسباند. همچنین در ماشین‌آلات صنعتی و قطعات حساس بهتر است از چسب‌هایی که صرفا برای این کار طراحی شده‌اند، استفاده کنید؛ مثلا چسب‌های پلی اورتان یا سیلیکونی برای این موارد کاربرد بیشتری دارند.

لیست قیمت چسب ۱۲۳| خرید و فروش عمده چسب Pomex {برند ترکیه ای}

نکات مهم درباره اسپری چسب 123

عملکرد سریع اسپری چسب 123 در اکثر موارد یک مزیت است، اما زمانی که روی پوست یا سطحی که نباید، می‌ریزد به یک چالش تبدیل می‌شود. البته راهکارهایی برای پاک کردن این چسب از سطوح وجود دارد. پاک‌کننده لاک ناخن (استون)، ترکیب آب و صابون و سرکه یا آبلیمو و روغن می‌تواند چسب را نرم و از پوست یا سطح جدا کند. اگر چسب وارد قسمت‌های حساس بدن مانند چشم، دهان یا جای زخم شود، باید سریع به اورژانس مراجعه کرد. در صورتی که امکان تراشیدن سطح با چاقو یا اجسام تیز وجود دارد، از این روش هم می‌توان برای پاک کردن چسب استفاده کرد.

عوارض چسب یک دو سه بسیار محدود است و جای نگرانی وجود ندارد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام باز شدن درب چسب، مقداری بخار سمی از آن خارج می‌شود که بهتر است آن را استنشاق نکنید. می‌توانید برای پیشگیری کامل از عوارض چسب یک دو سه، ماسک و شیلد محافظ صورت استفاده کنید.

قیمت چسب 123 کوچک، متوسط و بزرگ

اگر به دنبال چسب 123 ارزان می‌گردید، قیمت چسب 123 کوچک نسبت به بسته‌های بزرگ و متوسط کم‌تر است. اما اگر زیاد با این چسب کار می‌کنید، خرید بسته بزرگ به نفع شما خواهد بود. یکی از بهترین راهکارها برای کاهش هزینه، خرید با قیمت عمده چسب یک دو سه است. به یاد داشته باشید که تا پیش از باز شدن پلمپ چسب 123، یک سال فرصت استفاده از آن وجود دارد. بنابراین می‌توانید به اندازه مصرف چند ماه خود چسب بخرید تا هزینه مناسب‌تری برای آن بپردازید.

لیست قیمت چسب ۱۲۳| خرید و فروش عمده چسب Pomex {برند ترکیه ای}

نمایندگی فروش چسب 123 ترکیه

چسب 123 ترکیه با برند پومکس یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است و به همین دلیل بسیاری از صنعتگران تنها از این برند استفاده می‌کنند. مجموعه ایران پومکس نمایندگی فروش چسب 123 ترکیه در ایران است که محصولات برندهای مطرح ترک از جمله پومکس  را به صورت مستقیم وارد و عرضه می‌کند. با خرید از ایران پومکس از کیفیت و قیمت محصول اطمینان خواهید داشت و می‌توانید در کنار چسب یک دو سه، سایر چسب‌های صنعتی مورد نیاز خود را نیز به صورت همزمان سفارش دهید. ایرانپومکس امکان ارسال رایگان محصولات به سراسر کشور را برای صنعتگران و کاربران خانگی فراهم کرده است.

خرید چسب 123 عمده

خرید چسب کاشی عمده

با ما در تماس باشید

09309505051

ساعت های کاری

  • شنبه تا چهارشنبه: 8:30 الی 16:30
  • پنج شنبه ها : 8:30تا13:30
5/5 - (3219 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *