پخش و خرید چسب سنگ پودری و اپوکسی ایران پومکس pomex

چسب پودری کاشی نرمال سبز ایران پومکس Pomex

خرید چسب سنگ اپوکسی ایزان پومکس
خرید چسب سنگ اپوکسی را می توانید از بازرگانی دکاردن به صورت مستقیم از واحد تولید کننده انجام دهید و شاهد بهترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار باشید.

چسب اپوکسی که به صورت دو جزئی می باشد بر پایه رزین های اپوکسی به تولید خواهد رسید که از آن می توان برای چسباندن انواع سنگ های گرانیت، قطعات سیمانی پیش ساخته، سرامیک های بزرگ و… استفاده نمود.

برای سفارش دهی عمده چسب سنگ اپوکسی در برندهای معتبر میتوانید با مدیر فروش سایت در ارتباط باشید تا با مشاهده کاتالوگ محصولات بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

قیمت چسب سنگ نما پودری
قیمت چسب سنگ نما پودری
ایزان پومکس
استفاده از سنگ های نما در چند سال اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده و برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به زیرساخت ها باید با استفاده از ملات های ضد آب نصب شوند که بهترین راهکار استفاده از چسب های سنگ نما پودری می باشد.

قیمت چسب سنگ نما پودری با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و قیمت روز مواد اولیه و هزینه های مختلف تولید تصویب خواهد شد جهت دستیابی به آخرین به روز رسانی تعرفه ها کافیست از طریق فضای مجازی با مدیریت فروش سایت در ارتباط باشید.

چسب سنگ پودری یکی از کاربردی ترین انواع این محصول می باشد که به صورت ترکیبی از سیمان و پلیمر تولید شده و به صورت نیمه آماده خواهد بود که برای استفاده و تهیه ملات با قابلیت های بالا باید با درصد مشخصی آب ترکیب شود.
ایزان پومکس
انواع چسب سنگ درجه ۱
انواع چسب سنگ درجه 1

برای تولید چسب سنگ در انواع مختلف و با کیفیت درجه یک باید از مواد اولیه مرغوب و همچنین امکانات و دستگاه‌ های مجهز استفاده نمود تا محصول نهایی دارای استانداردهای لازم باشد و رضایت خریداران را جلب نماید.

انواع چسب سنگ درجه ۱ که در بازارهای فروش مورد معامله قرار گرفته اند را می توان به طور کلی در سه گروه چسب سنگ پودری، چسب سنگ خمیری و چسب سنگ اپوکسی تقسیم بندی نمود.

برخی از مهم ترین کاربرد ها و موارد مصرف چسب سنگ شامل اتصال آجر روی رمپ، چسباندن قطعات پیش ساخته بتنی، نصب انواع کاشی، سرامیک، چسباندن قطعات سفالی، اتصال انواع فولاد به بتن، اتصال انواع سنگ به سطوح عایق حرارتی فایبرگلاس و … می شوند.
ایزان پومکس
تولید چسب سنگ رنگی
تولید چسب سنگ رنگی

با استفاده از چسب های سنگ اپوکسی که نسبت به پلی استر مقاومت بالاتری دارند می توان انواع سیمان، بتن، سنگ های مرمر، گرانیت، سنگ مهندسی شده، کوارتز و … را به راحتی نصب نمود.

تولید چسب سنگ رنگی در کارخانجات مجهز رواج پیدا کرده تا متقاضیان با توجه به رنگ بندی مصالح چسب سنگ مورد نظر را انتخاب و به راحتی از طریق فروش های آنلاین سفارش دهند.
ایزان پومکس
برای سفارش دهی عمده چسب سنگ می توانید از طریق اطلاعات تماس ارائه شده در انتهای سایت اقدام نمایید یا فرم های فروش را تکمیل و ارسال نموده تا در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس حاصل فرمایند.

ایزان پومکس

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *