10 نکته مهم و کاربردی هنگام استفاده از چسب 123 + حلال چسب یک دو سه پومکس pomex

چسب یک، دو، سه جز چسب‌های سریع و بسیار قدرتمند است که کاربردهای بسیار زیادی در مصارف صنعتی و خانگی دارد که می‌تواند قطعات مختلف را در کمترین زمان ممکن به یکدیگر بچسباند. به همین دلیل این چسب در بازار و میان مصرف کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار است و در بازار چوب‌های MDF نیز کاربرد بسیاری دارد.

چسب یک، دو، سه ایران پومکس دارای یک چسب قطره‌ای و اسپری فعال کننده (اکتیواتور) می‌باشد. که پایه چسب قطره‌ای 123 سیانواکریلات است.

 

کاربردهای چسب 123 ایران پومکس

چسب 123 ایران پومکس بیشتر برای چسباندن سنگ، ام‌دی‌اف MDF، چوب، اغلب پلاستیک‌ها، لاستیک، چرم، فلزات و چوب پنبه به کار می‌رود. همانطور که ذکر شد چسب 123 رازی قدرت پوشش دهی بسیار بالا و چسبندگی زیاد آن باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی در بین مصرف کنندگان داشته باشد.

چسب 123 ایران پومکس با نام چسب pomex در بازار ایران تولید و به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

نحوه استفاده از چسب یک، دو، سه ایران پومکس

1) جهت استفاده از چسب 123 ایران پومکس ابتدا برای اثر بخشی لازم می‌بایست سطح مورد نظر را از هرگونه کثیفی و آلودگی تمیز و خشک کنید.

2) یکی از سطوح را آغشته به چسب قطره‌ای کرده و سطح دیگر را اسپری نمایید و اجازه دهید کمی تبخیر شود.

3) دو سطح را محکم به یکدیگر بچسبانید و به مدت 10 الی 15 ثانیه منتظر بمانید تا سطوح به خوبی بچسبند.

 

 

 

نکات ایمنی

همواره توجه داشته باشید که هنگام استفاده از انواع چسب‌ها حتما نکات ایمنی درج شده روی محصول را رعایت کنید. هنگام استفاده از چسب 123 ایران پومکس نیز به نکات ذیل توجه فرمایید:

1) بخار حاصل از اسپری چسب 123 ایران پومکس برای سلامتی بسیار مضر است و از استنشاق آن جدا خودداری فرمایید.

2) هنگام استفاده‌ی چسب 123 ایران پومکس از ماسک مناسب کار استفاده کنید.

3) مکان استفاده از چسب باید از تهویه‌ی مناسب برخوردار باشد.

4) از تماس چسب با پوست و چشم خودداری نمایید و در صورت برخورد با آب فراوان شسته و فورا به پزشک مراجعه فرمایید.

5) چسب و اسپری 123 ایران پومکس را هرگز در برابر نور مستقیم خورشید قرار ندهید. درجه حرارت بالا ممکن است باعث آتش سوزی و یا انفجار اسپری گردد.

6) در محل کار با چسب 123 ایران پومکس از کشیدن سیگار و یا روشن کردن آتش خودداری کنید.

 

حلال چسب 123 ایران پومکس(چگونه چسب 123 را از روی دست پاک کنیم؟)

  • جهت پاک کردن چسب یک دو سه ایران پومکس از روی دست در ابتدا دست‌ها را با آب گرم و صابون به خوبی بشویید و سپس اقدام به کندن و خراشیدن چسب قطره‌ای از روی دست نمایید.
  • روش دیگر پاک کردن چسب از روی دست استفاده از حلال چسب است. حلال چسب یک دو سه رازی استون می‌باشد که در لاک پاک‌کن‌ها نیز موجود است و می‌توان از آن استفاده کرد.

چسب 123 ایران پومکس اتصالی قوی را به وجود می‌آورد. برای جدا کردن قطعات به هم چسبیده توسط چسب یک دو سه و نرم کردن چسب آن می‌توان از حلال استون استفاده کرد. از حلال استون معمولا برای جدا نمودن چسب از روی قطعاتی مانند سنگ، شیشه و فلز استفاده کرد و برای جدا کردن قطعاتی مانند لاستیک و پلاستیک مناسب نیست.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *