Pomex All 1024x657 1

نمایندگی فروش چسب کاشی اصفهان ایران پومکس با ارائه محصولات خود در دیگر شهرهای کشور نیز محصولات خود را در بازه مکانی بیشتری عرضه خواهد نمود. به همین دلیل همواره قیمت این چسب ها را در اختیار مشتریان عمده خود قرار می دهند.

در بازار ایران فعالیت بسیار خوب از سوی مجموعه های مختلف دیده می شود که در حوزه ساختمان و مصالح مرتبط با آن تمرکز دارند. این شرکت ها همواره سعی در معرفی محصولاتی دارند که با تکنولوژی و دانش روز دنیا تولید و در بازار عرضه می شوند.

چسب پومکس از جمله تولیداتی است که با تلاش این مجموعه ها به بازار عرضه شده است. به این ترتیب در سالهای اخیر مجموعه های تخصصی در این زمینه فعالیت نموده و تولیداتی را ارائه می دهند که با شرایط خوب تولید و در دسترس قرار گرفته اند. این چسب ها ترکیبات شیمیایی مخصوص در خود داشته که بسیاری از اقدامات را برای مجموعه ها راحت تر کرده است

چسب پودری پومکس قرمز مدل G800

 

چسب کاشی چه کاربرد و ویژگی هایی دارد؟

بهترین برند چسب کاشی ایران پومکس ضد آب در اصفهان

چسب کاشی ضد آب یکی از تولیداتی ست که در دسته انواع چسب شیمی قرار می گیرد. این چسب دارای ترکیباتی بوده که شرایط را برای نصب و اجرای کاشی بهتر نموده و مسلما مجریان ساختمانی به این مسئله اهمیت زیادی می دهند.

در بازار شهرهای مختلف ایران مانند اصفهان می توان شاهد عرضه برندهای متنوع ای از انواع چسب کاشی بود. این تولیدات دارای استانداردهایی بوده که خریداران راحت تر مجاب به خرید آنها خواهند شد.

توجه به بهترین برند چسب کاشی سفید به دلایل مختلف بوده که برخی از آنها عبارتند از:

  • مقاومت بالا
  • قدرت چسبندگی مطلوب
  • طول عمر زیاد
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • حفظ زیبایی ظاهری کاشی

همواره خریداران به منظور شناخت بهترین نوع چسب کاشی به مجموعه های تخصصی مراجعه نموده و از انها مشاوره ای تخصصی خواهند کرد.

Da 86 D8 B3 D8 A8 Da A9 D8 A7 D8 B4 Db 8c D9 Be 502855168bae477cb89c48e3a2f55f67 Jpg

نمایندگی فروش چسب کاشی پرسلان پومکس  20 کیلویی

چسب کاشی پرسلان نیز از خانواده چسب پومکس بوده که تنها بصورت انحصاری  در کارخانه های تخصصی تیوا شیمی تولید می شود. این چسب را نیز می توان از مجموعه ما تهیه کرد

در بازار ایران مارک پومکس یکی از شناخته ترین ها بوده و انواع چسب بتن آن را مصرف کننده های زیادی می پسندند. این کارخانه تولیدات خود را با در نظر گرفتن دانش روز تولید و راهی بازار خواهد کرد. لذا نمایندگی های فروش معتیر چسب بتن پوکس را آن طور که باید و شاید راهی بازار می کنند.

5/5 - (41 امتیاز)